Dag 9 & 10: Mango Heaven

19 juli 2019 - Ko Tao, Thailand

Tja, wat moet je vertellen over de hemel? Het ontbreekt daar aan niets: een top locatie, goed gezelschap, fantastisch weer, glas helder snorkelwater met kleurige tropische vissen voor de deur, een geweldig restaurant met Thais EN Italiaans eten!! Een schitterende natuur met bloemen, bananenbomen en allerlei andere soorten planten en bomen waar tussendoor kleine eekhoorntjes ritselden. Koud Chang bier in de late middag en Limoncello voor het slapengaan. Enige minpuntje, vreemd genoeg voor een Italiaanse eigenaar: alleen maar oploskoffie 😒.

Er werd ons verteld dat zwartpunthaaien in de ochtend voorbij het witte huis te zien zouden zijn, samen met schildpadden en kleine rifhaaien. Dus Marc en ik hebben er met onze snorkels naar gezocht, maar niks gezien... nou niks, een heleboel andere vissen, waaronder grote papagaaivissen, sergeantmajors en Triggerfishes en prachtig koraal enz.

De bedden lagen heerlijk, ontbijt was prima en de tropische shakes waren voor de kinderen niet aan te slepen, kortom: hemel op aarde. Na twee dagen vertrokken per longtailtaxi naar de volgende locatie met de vraag of dit nog geëvenaard kon worden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Teun:
    19 juli 2019
    Waarom niet nog even gebleven. Lijkt me te gek om daar te verblijven.
  2. Danny van Geest:
    22 juli 2019
    Thailand is veelzijdig en heeft zoveel te bieden, dus in die betrekkelijk korte tijd willen we dan ook zoveel mogelijk zien. We blijven in elke plek ongeveer 3 nachten om ook niet voortdurend op pad te zijn. We willen maximaal 4uur reizen, maar dat valt niet mee, de afstanden zijn hier enorm en we hebben ons al een aantal keer vergist.
  3. Gerda:
    20 juli 2019
    Wauw, klinkt fantastisch allemaal! Jullie beleven echt een topvakantie!
  4. Danny van Geest:
    22 juli 2019
    We hebben het fijn hier... Maar jullie ook daar denk ik
  5. Gerda:
    22 juli 2019
    Ja, we genieten volop! Veel nieuwe dingen zien en beleven in een hele andere wereld, maakt dat je echt volledig weg en los bent van de dagelijkse dingen thuis. Heel fijn! Hoeveel dagen hebben jullie nog? Wij vertrekken woensdag weer, donderdag 25ste weer thuis.
  6. Danny van Geest:
    22 juli 2019
    Nu nog een volle week hier in Thailand en daarna meteen door 2 weken Frankrijk. Veel plezier nog! Zijn jullie wezen snorkelen in Caracas baai ? Bij de trekboot?
  7. Gerda:
    22 juli 2019
    Ah, je hebt nog een hele tijd mooie dingen voor de boeg, geweldig!
    Ja, ook geweest, maar favoriet is Playa Lag in, veel mooie vissen en schildpadden 😊
    Groeten aan Marije en de kinderen!